Gona

Bored

Kategori: Allmänt

Bara för att jag är så himla uttråkad så..

Lovar du att vara ärlig? Yes I promise :)
Du heter: Marigona Kurtaj a.k.a Gona

Låt som när du är ledsen sörjer till?:  åh många..sist var det iallafall T.I. Feat. Justin Timberlake- Dead And Gone
Beroende av: choklad..& TVn
Vad tror folk om dig?: Jag har hört att jag ser jättekaxig ut..men jag är snäll jag lovar haha!

Stämmer det?: Nej! Eller det beror på vilket humör jag är på och om personen jag talar med är kaxig mot mig :P

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon & mina former..och att jag är en ärlig person som är rak på sak..

Vad säger du för att imponera på någon?: Behöver inte säga så mycket (haha)
Hur imponerar man på dig?: Du ska vara roooooolig men inte barnslig! eller jo..lite, inte barnsligare än mig iallafall haha!
Brukar du skratta för dig själv?: Myyyycket ofta..alldeles för ofta skulle jag nog säga..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hahahaha vet du att jag ramla i vasa för några dagar sen haha, gick upp FÖR snabbt och börja leka med min mobil...Mina knän jag har fortfrande ont.."
Var bor du?: Hjällbo, Angered, Göteborg, Sverige hehe..

Trivs du där?: Skulle inte tacka nej till och flytta men det funkar la för tillfälligt :)
Äger du några converse: Jaa :)

Sprit, cider, vin eller öl:  sprit när det väl gäller..cider funkar väl också men bläää till vin & öl, annars dricker jag väldigt sällan (17 tyvärr höhö)
Brukar du bli för full: Har hänt, men jag kan min gräns som tur är..
Vad har du för mobil operatör: Tele2

Är du allergisk mot något: Ja tyvärr.. pollen, damm och nått annat skit som finns i naturen haha..

Har du haft sex idag: tror inte det :S

Hur svarar du i mobilen: Anonyma svarar jag ytterst sällan på. Men annars beror det på vem det är haha vanligtvis brukar det bli "Hallå?"
Vem ringde du senast?: Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon frågade vad jag ville ha till middag.. 

Antal timmar sömn inatt: 6 typ..

Sov du ensam: Japp

Brukar du komma i tid: Aldrig..eller någon enstaka gång kanske haha 

När mår du bra: På sommaren när jag är med dom jag älskar och vi skrattar och har kul.

När blev du fotad senast: Idag

Hur känner du dig nu: Sööömnig, seg och trött

Vanligaste färg på dina kläder: Hmm..brukar försöka vara ganska färgglad men det blir nog mest svart..
Vad tycker du om fötter: Jag tycker fötter är allmänt blää

Vad saknar du: Sommaren!

Hade du en bra kväll igår: Helt OK

Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice eller Oboy!

Rakar du benen: Yes

När brukar du oftast gå och lägga dig: Ganska sent brukar det bli nowadays

Är du blyg?: Haha ibland, beror på..ibland kan jag även vara så oblyg man kan bli haha..

Sysslar du med någon idrott: No, men har sysslat med allt möjligt!
Vill du hellre ha mail än brev: Jag tycker inte mail är kul..brev är nog roligare..åh nostalgi :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Oh yes

Har du spytt offentligt: HAHAHA............

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle haft sex! Sen skulle jag analysera mina tankar så jag sen som tjej förstår hur killar tänker!
Är du nöjd med ditt liv: Jaa..fast visst längtar man tills livet får börja "påriktigt"

Är du bortskämd: Beror på, jag är mycket envis och vill jag ha någonting så får jag det oftast men jag är absolut inte bortskämd på "My super sweet.sixten"-ungarnas kind off way haha
Vad gör du i morgon: Om du bara visste haha, chiiiiiiiiilla på rosa moln med ett par kompisar ba :)

Vad är det värsta du vet?: Människor som ljuger eller som är oärliga, otrohet, fegisar som inte vågar stå för vad dom säger, serber som intalar sig själva att kosova fortfrande är deras (såå patetiskt haha) 

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jaaaadu, skulle jag räkna ut det skulle jag nog inte må så bra..
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: My looove Zlatan Ibrahimovic..Han har nått toppen från att börja lira boll i en förort, han är så grym, min man det ;)

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, love you guys!

Vad använder du för shampoo?: Assue lalala (den kända från England you know)

Vad är det finaste du fått?: ååh ingen aning, fast när jag blev 13 fick jag göra en piercing på läppen, då blev jag ooootroligt glad men..kommer inte på något speciellt just nu, har fått så mycket!
En speciell dag du minns: 14 december 2007

Hur gammal är du: 17 år & 4 månader

Tycker du om någon just nu: Självklart :)

Du samlar på: Shoes..

Gröna eller röda äppeln: Green it is!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: När jag är arg och ledsen vill jag hellre vara för mig själv

Gillar du golf: Har bara testat minigolf o det var astråkigt..

Vilken tid gick du upp idag: 8

Har du sovit i din egna säng inatt: yes

Har du strumpor på dig nu: aa, ett par rosa med barbie på haha (jag har en grej för söta strumpor)

Är det okej att gråta: Ja! Men jag blir ändå irriterad när folk gråter för typ dom inte tränat på ett prov vi ska ha..vet inte varför haha

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ojojoj, betalat av hela min utbildning till USA och sen resa runt och shoppa upp alltihopp! Juste, ge lite till familjen också hehe..

Bär du glasögon eller linser: Nooo

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nejdå

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på vart jag varit kvällen innan..Kan bli allt från 1 till 5

Har du piercing: Öronen bara..Men har haft i läppen, sidan you know

Vill du gifta dig: Självklart! Ha ett stoooort amerikanskt dröm-bröllop :)

Vill du ha barn: Jadå

Solar du ofta: Njaa, ofta skulle jag inte säga..

Är du bra på att laga mat: Jag tycker iallafall det! Dom få grejer jag kan göra, gör jag riktigt bra (a)

Är du flygrädd: Hell no

Hur vig är du: Jag tycker att jag är ganska vig, men inte så många som håller med mig..

Är du musikalisk?: När jag ensam får jag för mig att jag är det men jag är nog inte det..

Vad dricker du helst när du är törstig: Water

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys Chocolate Brownie Fudge eller vafan den hette haha

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Inte testat ännu!

Vad äter du helst när du ser på film: Gooooodsaker

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej men dom är inte skilda!

Har du tandläkarskräck: Nej men jag hatar när dom stoppar in 10 rör i munnen på mig och sedan förväntar sig att jag ska kunna svara på deras frågor, då blir jag irriterad.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska for suuure! You don't wanna mess with me på morgonen..

Vilken ögonfärg har du: Grön

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Oh ja
Biter du på naglarna: Aldrig

Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker få det till 3-4 gånger i veckan..

Senaste låt du hörde: T.I. Feat. Justin Timberlake- Dead And Gone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: