Gona

Workout

Kategori: Allmänt

HAHAHA vaknade av det här messet från Itman imorse:
"Vi pratar om USA nu dom är väldigt hårda när det gäller att ta in människor in i sitt land.. Vi måste ha en plan B tror ja om vi inte hittar nån vi kan gifta oss med hahahahaha"
Hahahahaha gosh somna med ett leénde och vaknar med ett leénde. Så jävla underbart!
Hej förresten haha, hoppas eran dag har varit bra! Min har varit helt OK, kaallt som fasiken och ville bara hemhemhem men jag klarade av dagen, gick hem och åt o grejer och sen gick jag iväg och tränade med Nina. Vi var på Funk (RnB/Hiphop-dans) askul faktist och vääldigt effektfullt! Kom hem för en stund sen till ett tomt hem så jag tänkte hoppa in i badet och chillaaa bara för att jag förtjänar det :) Sen ska jag läsa lite läxor och fota lite på olika belysningar här hemma! Juste..laga middag måste jag också göra :( Mamma har lagat Tacos här hemma (blääää) så jag får fixa ihop eget käk idag..orka haha hur ska det gå för mig när jag flyttar hemifrån..hmm, det återstår att se hehe..


Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: