Gona

7 mars

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har faktist jag, förutom att jag vakna upp med världens mensvärk men nu har jag tatt en ipren så det ska nog gå över. Sikken härlig morgon! Hoppade raka vägen in i duschen och nu sitter jag här och mitt hår luktar helt underbart (Assues produkter is the shit) är ensam hemma också så jag lagade värsta frukosten med mackor o ägg o skinka o oboy o allt va det var! Gud va gott det var!
Nu måste jag börja föna håret och grejer..tror jag ska in till stan, har lust och vandra runt där lite haha..nej men ensam hemma är ju så tråkigt..jag kan ju plugga iofs men det känns så tabu på en lördag haha, går inte ihop för mig liksom, har ingen sådan koncentration på en lördag tyvärr..

Yeye i nästa inlägg kommer lite new stuff iallafall så watch out now ;)

Kommentarer

  • BJERNHAGEN säger:

    intresserad av musik, nytt? :)

    spana in min sång på bloggen och tyck till!

    vill höra alla åsikter :*

    2009-03-07 | 16:25:57
    Bloggadress: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: