Gona

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla söta filurer där ute! Hoppas ni mår mycket bättre än jag för jag mår verkligen piss!
När jag vakna i morse kändes mitt huvud 20kg tungt och jag kunde knappt bära upp det haha, nej men ush min hals börjar svida lite smått också och jag verkligen känner att någonting stort är påväg här =(
Får ringa till jobbet och sjukanmälla mig idag också för såhär kan jag ju inte jobba..crap jag orkar inte vara sjuk! Speciellt inte nu till helgen, har haft en så tråkig vecka så jag ville verkligen hitta på massa grejer o ha roligt till helgen!

Och är ni också sånna som känner er jätteofräscha när ni e sjuka? Det är verkligen jag..känner att jag vill hoppa in i duschen varannan timme..så nu tänkte jag ta mig ett skumbad, raka benen och noppra ögonbrynen o allt var det är, så man känner sig sådär super fräsch (för en stund iallafall hehe) för sen när man börjar snora och grejer igen så försvinner känslan så snabbt..blääää jag hatar o va sjuk!! Måste dricka te och äta frukost innan badet bara!
Hörs sen babes!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Krya på dig sötan!

    2009-03-04 | 16:41:04
  • marigona säger:

    Krya på dig! :)

    Hmm, om typ 2 år och några månader. haha är fast besluten alltså, sparar pengar och hela skiten. Dudå? :)

    2009-03-04 | 17:29:32
    Bloggadress: http://gonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: