Gona

Pictures

Kategori: Allmänt

Ändrade planer, efter att ha lämnat datan fick jag ett telefonsamtal av min kära farmor som fråga om jag ville komma över och jag sa Ja direkt! Börjar få skuldkänslor för att jag hälsar på henne så sällan! Visst hon är ju här ganska ofta men hon har ju det så ensamt i sin lilla lägenhet..Jaja whatever jag gick dit och fick äta på massa godsaker som vanligt och sen blev det pannkakor, efter det somna jag i hennes soffa tills jag får ett mess av mamma som undra vart jag tagit vägen haha, så jag gick hem och tog på mig tjockiskläder och så stack vi ut och tog massa kort, vi skrattade ihjäl oss i en timma i streck haha, frös ihjäl gjorde vi också.
Hemma var det myspys med DH och grejer hehe och nu sitter jag här och har upptäckt att jag fortfrande inte tittat igenom alla mina bilder från somaren, jag stoppade bara in alla i en usb som jag glömt lägga i datan sen haha, så nu fick jag mig ett gott skratt av alla bilder..dom flesta bilderna är jag blond på, känns så ovant o se mig själv i blont nu :S Thank god att jag färga det brunt igen, så jävla fake haha.
Jaaa, jag delar jättegärna med mig av lite bilder höhö..


Middag med familjen i Schweiz

Så fort jag vaknade om morgorna var det iväg till stranden! (I Schweiz)

Utgång, hamnade på värsta lyxpartyt! (I Schweiz)

Om nätterna satt alla i parken och drack öl och käka pizza! (I Schweiz)

Åkte till Kosovo och blev brunett, hade väldigt roligt med min kamera haha..

Ibland åkte vi till fasters hus i Mitrovica, där var det chill =)

Nu ska jag lägga mig och titta på TV tills jag deckar. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: