Gona

Sunday

Kategori: Allmänt

Men nejj nu fan blir jag förbannad!!!!!!! Vadå regn!? Jävla skitväderrrrrrrrrrrr jag vill bort bort bort, långt härifrån nuuuuu!!
Jag som var så glad idag, nu blir man bara arg :S Orka stövlar och tjockisjacka igen, inte för att jag brukar bry mig, jag tar på mig skinnjackan i alla väder o dar eftersom jag älskar den så mycket haha, vägrar o ge upp den men ändå, mycket roligare o ha på sig den i solen :(
Börjar 12 imon så det blir man ju liite gladare av, men jag slutar sex..ja, dax för hemspråk igen imon tyvärr..orkar inte, men vill man ha sitt MVG så kanske man bodde börja gå dit lite oftare haha..

Yeye whatever den här dagen har varit ganska så onödig faktist, men jag har iallafall tränat så liite effektiv har den vart :) Men annars har jag mest chillat, as usuall..jag ser inte söndag som en pluggdag..kan inte plugga på helger överhuvudtaget, det är en grej jag har, söndagar är redan tillräckligt deprimerande, orka ägna den till plugg då också när kommande vecka består av 5 dagar intensiv plugg? blää o ush, jag chillar hellre på helgerna och är uppe sent och vaknar sent, man måste ju få njuta av livet också..orka njuta när jag blir gammal pensionär HAHA gud ja är uttråkad..

Iallafall, ikväll har jag tatt mig an någonting stort höhö, jag ska lagga middag till mig själv och familjen! Pasta med köttbullar och sås och philadelphia M.U.M.S! Typ det ända jag kan laga men whatahell..jaja nu ska jag iväg och börja stöka runt i köket!

Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: