Gona

Some new stuff =)

Kategori: Shopping

Häällu babes!
Har lite bråttom så hinner inte skriva så mycket men idag är jag iallafall happy för jag har shoppat lite höhö..


Gina Tricot

 
H&M

H&M
  
Weekday


Juste, måste bara berätta haha så jävla sjukt, påväg hem idag så fick jag värsta hostattacken i vagnen, trodde jag skulle dö! Tårarna bara strömma och ja höll på dö kunde inte andas hahaha det roliga va att jag sen fick värsta skratt-attacken när jag märkte att hela vagnen stirrade på mig haha (och jag var ensam!), gud ni kan föreställa er hur jag såg ut där, helt sjuk hostandes och skrattandes på samma gång hahaha så sjukt, var tvungen och gå av på gamlestan och köpa min älskling o vänta på vagnen igen, haha asså seriöst det där har aldrig hänt mig förut!

my baaaby saved me hihi

Fan tänkte ta o baka något, både jag o mamma är riktigt sugna på brownies eller nått men ingen orkar haha..fan, så lata..jaja nu måste jag hoppa in i duschen iallafall! Hörs snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: