Gona

Slumdog millionaire

Kategori: Allmänt

Helluuu! Kom precis innanför dörren efter en helt underbar kväll med mina flickor! Skratta gjorde man som fan och Nina hade gjort det så fiiiint och maten var sååå god! Efteråt när några var påväg hem o andra till födelsedags-fest så barnsla vi oss som aldrig förr och var så lättroade man kunde bli hahaha gud vilka töntar vi är. Men iallafall, tack för en wonderful kväll babes<3
Här hemma möttes jag iallafall av mamma och syrran som sitter och dricker vin och äter massa gott, dom hade väntat på mig så vi skulle kolla på film hihi Slumdog Millionaire blire, verkar mycket bra faktist så det ska bli mys!
Nej nu roppar dom, måste iväg..om det inte blir allt för sent inatt så laddar jag upp bilder från kvällen sen, annars hörs vi imon!

Godnatt så länge anyway!

Kommentarer

  • NATASCHA säger:

    Fan va sjukt hahaha ja o min kusin satt o kolla på slumdog millioner. . DEN VA BÄÄÄÄSST =)

    ELLER HUR GON ?





    LOVE / N

    2009-03-08 | 11:29:00
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: