Gona

Sleepless?

Kategori: Allmänt



I'm all ded and I should reeeally go to sleep now but sence I have no school tomorrow (yeahhhh) I can stay up all night if I want to hihihi nej men vem orkar sova när man kan sitta och dricka smoothie framför datorn eller TVn?
Shit..om detta var för några månader sen skulle ja ba whaaat vadå "vem orkar sova". Ni förstår, jag är egentligen en riktig sömntuta som försöker få mig ett blund så fort jag kan! Men nu hare hänt nått me min hjärna och nu går alla runt och tror att jag aldrig sover..till och med min bästa vän haha. Brukar få panik sms av henne nångång då och då mitt i natten och då går det inte en minut förrens hon får ett svar tillbaka och då blir hon alltid helt "asså kvinna sover du aldrig??" hahaha kul. Nej men jag lovar people jag sover, när jag pallar hehe..bodde dock ta tag i det här med sömnen nu med tanke på att jag börjar få mörka ringar under ögonen :O not good.
yeye whatever jag är snygg ändå hihi, godnatt så hörs vi imon! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: