Gona

Puss

Kategori: Allmänt

Gaah känner mig helt jäkla död i kroppen och ikväll kommer jag somna som ett barn..Har haft en lång dag innehållande Matte B och Svenska B i skolan och efter det var det snabbt hem och äta och få med ett paraply för och sedan bli skjutsad med bil till hemspråken (skönt) där läraren var en kvar försenad och vi slutade (som vanligt) en halvtimme innan vi egentligen ska sluta haha..då gick jag hem och tänkte nästan äh orkar inte träna idag..tar det på onsdag eller nått men sen så såg jag att klockan endast var kvart över 6 och boxningen skulle inte börja förrens kl 7 så snabbt som ögat tittade jag till om Nina hade lust och hänga på och det hade hon! Så på 5 minuter var jag utanför dörren och när vi kom dit var det exakt två platser kvar (wihu)! Det var ett låååångt intensivt och mycket svettigt pass!! Shit tror vi kommer dö av träningsverken imorgon, speciellt med tanke på att det var ett tag sen vi tränade.

Jaja sen blev det massa chitchat och fruktätande och sedan var jag hemma, en dusch satt på sin plats och sedan har jag suttit och spanat in min nya älskling på Big Brother Albania haha, nej men både jag mams och syrran är galna i den där killen jag berättat om innan här, så himla snygg! Haha =)
Ja nu sitter jag här och gör färdigt min affärsengelska-läxa och sen är det läggdax!

Godnatt sötnosar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: