Gona

Onsdag

Kategori: Allmänt

Nyduschad och fräsch. Insmörjd och nopprad och allt vad det är hehe..satt i badet i fleeera timmar och det var minst sagt skönt!
Nu har jag iallafall tagit på mig nytvättade pyjamas och min morgonrock och nu ska jag käka middag med mamma, får dricka te till det igen, te te och återigen te ska det vara idag..gött att vi har så goa te-smaker hemma! Syrran älskar te hehe..
Förresten, fattar ni hur surt det känns att det är så fint väder (8 grader!) och jag sitter inne och e sjuk? Nej jag ska skicka ett kedjebrev till mina vänner nu och fråga om dom vill hitta på något efter skolan imon (hoppas bara vädret håller nu!) o nej jag menar inte ALLA mina kompisar nu, hatar typer som "vill hitta på något" från ingenstans fast än man aldrig ses bara för att dom har tråkigt haha..jag syftar såklart på mina girls..jaja nu får jag skicka iväg ett mess till dom, jag förväntar mig på positiva svar eftersom vi nyligen diskuterat att vi båda liva upp våra vardagar hihi..
Juste..får hålla tummarna för att jag mår bättre imon också då!

Nu blir det food, hörs sen!


jag i måndags..

Kommentarer

  • F I A H * säger:

    - Fin blogg! :)

    2009-03-04 | 19:44:17
    Bloggadress: http://ffiiyah.blogg.se/
  • noescape säger:

    Te är ju verkligen supergott! ;)

    Yes, hoppas du blir bättre imorrn då :D

    2009-03-04 | 20:20:31
    Bloggadress: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här: