Gona

Oh yes

Kategori: Allmänt

Tänkte säga Godmorgon med den här livfulla underbara låten!


Solen är framme igen och gissa vem som är superglad? hihi va skööönt =)
Även fast jag har Matte nu klockan tolv så känner jag mig happy..mamma lagar pite idag också åh haha vilken underbar Måndag!
Lyssnar på massa California lalaal-låtar och herre min gud va jag längtar!!! Speciellt när det blir soligt ute, då börjar jag fundera över allt jag kunde göra om jag var där istället..som exempelvic surfa haha, ja, jag ska lära mig surfa direkt när jag åker ner! Har tittat runt lite och det finns skolor/kurser som lär ut surfing på bara någon vecka!! Broshan och mina kompisar skrattade ihjäl sig när jag sa det men vaa vadå hahaha tänk om jag vill bli en sån där solbränd surfbrud ??

Haha jaja nu ska jag käka frukost och sen ska jag bara chilla på det i någon timma tills det är dax o dra till skolan.
Peace ouuuuuuut & have a wonderful day lovers ;)

Kommentarer

  • marigona säger:

    usch, det var så hos oss också först sol och sedan regn. haha :)! förresten kan du inte skriva lite om skolorna i L.A som du vet om, för jag börjar känna mig osäker haha :)

    2009-03-23 | 12:09:46
    Bloggadress: http://www.gonaa.blogg,se

Kommentera inlägget här: