Gona

Oh happy day

Kategori: Allmänt

Oh gosh va trött jag ääär! Somna 4 igår så här har det inte alls sovits så mycket :( Men vet ni vad!? Jag inte nysit sen jag vaknar och näsan rinner inte heller så wuhuuu MEN jag känner lite hals-sveda därimot =| fast det kanske går över när jag äter nånting, I sure hope sooo fan va glá ja blir isåfall att det inte höll i sigggg :D

Jag är iallafall glad, för idag händer massa roligt..roliga lektioner i skolan, Engelska & Idrott (där vi bara ska ha massage idag hihi) och sen så mässan och sen mina flickor..fan känns som fredag hehe ;P Jaja idag ska iallafall ingen få mig på dåligt humör har jag bestämt =)

Snor dom här bilderna från Shabs blogg höhö..


Mirna, Itman, Jag, Shabbu & Nina i Liseberg innan sommaren 08
Klicka f?tt st䮧a bilden
Ett lov för länge sen då jag var ensam hemma, då hade vi tjejerna mycket sjuka kvällar at my place HAHA
Itman, Mirna & Jag försöker lära oss någon konstig dans hehe..

Klicka f?tt st䮧a bilden
Shabbu är mycket kreativ när hon ska få med alla på bild..
Jag, Mirna, Shabbu, Ninas arm och Itmans ansikte som har the glasses on hihi
 Klicka f?tt st䮧a bilden
Shabbu & Nina på Ninas 16-årsdag =)


Nej nu måste jag äta! Idag hörs vi väl inte förrens när jag kommer hem efter allting hehe, men ska försöka mobil-blogga då & då =)
Ha en underbar dag mina vänner!

Kommentarer

  • marigona säger:

    gud ja lätt haha! Pallar inte studera här, inte länge i alla fall! :) Men då kanske vi syns hehe.

    Vad funderar du att plugga på ? :D

    2009-03-05 | 10:03:48
    Bloggadress: http://w
  • noescape säger:

    Vilka lovely bilder! xD

    2009-03-05 | 12:09:35
    Bloggadress: http://noescape.blogg.se/
  • Mirna säger:

    verkligen, underbara bilder gona, really haha (NOT)

    2009-03-05 | 22:08:35
  • GONA säger:

    SV Mirna: hahaha du e sööööööööt mirna!

    2009-03-06 | 11:57:22
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: