Gona

Myskväll med mami

Kategori: Allmänt

Hallå hallå ett ett tvååååååå lalaal haha gud vad tråkigt jag har!
Jag är heeelt jäkla död också..Slutade tidigare idag, dagen började med Företagsekonomi och sedan stack vi till Mäci och åt oss väldigt mätta och efter det skulle vi till Götaplatsen på någon Utställning med Foto A-kursen..var ju kul..NOT :)
Efter det blev det en sväng förbi stan för att få med mig min älskling Ben&Jerry's och en ansiktsmask..under hela den här tiden var mina ögon halvslutna, på vagnen höll jag på att somna och när jag kom möttes jag av ett skinande rent hem och en mycket glad mams som hade mycket o berätta om dagen! direkt efter vår dagliga uppdatering om vad som hänt under dagen så bytte jag om till pyjamas och deckade i min säng, blev väckt att maten var klar och efter det kunde jag inte sova mer o sen o sen o sen..ne jiddrar bara haha shit när jag är trött blir jag mycket konstig, vilket ni kanske märkt.

Aja iallafall ikväll har jag inga planer vilket känns helt underbart! Har verkligen lust och chiiiiiilla tills jag dör (dvs somnar) med mamma ikväll :) Känner att jag vill va med henne så mycket som möjligt nu eftersom hon åker bort i två veckor nästa vecka! Ni fattar inte riktigt hur tomt det blir här hemma utan mamsen! Ush..haha men vi ska nog klara oss, Itman är ju mästare på o laga mat så hon ska nog få vara här en hel del då haha..

Whaaaaaatever nu ska jag äta glass och ladda ner lite filmer :)

Kommentarer

  • sara säger:

    Åh, det är sjukt att en människa jag inte träffat kan verkligen få en att le på detta sättet :), tack Gona, du verkar speciell..verkligen



    Vad händer till helgen då :D?



    puss babe

    2009-03-27 | 21:37:28
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: