Gona

My saturday

Kategori: Allmänt

Goddag, godmorgon whatever, how u doin peeps :D? Själv mår jag underbart!! Vi fick ett sms av vår coach runt 12 på natten igår att vi slipper jobba idag, gissa om vi blev glada? haha roligt..
Ja iallafall..igår blev det inte något jobb heller..vi bara gick dit och blev bjudna på pizza och satt och chilla med vår coach i typ 2 timmar o fick betalt för det sen stack vi därifrån haha gött som fan =)



Efter det stack vi hem till mig och blev påfyllning av kläder eftersom det började bli lite kyligare..sen begav vi oss mot stan utan att riktigt veta vart vi skulle ta vägen haha så vi svängde in i en kiosk i avenyn och köpte med oss lite gott och sedan gick vi o satte oss vid posedion och chillade tills våra rumpor frös till is..


och när våra rumpor frös till is så stack vi hem till mig igen..här låg vi och åt massa gott igen och rökte vattenpipa och kollade på allt från Ballar av stål till Jag vet vad du gjorde förra Lördan till American Pie 2 och kände oss mycket sega, så sega att vi somna runt 12(!) sen blev jag väckt och typ suuuperpigg och satt helt klarvaken och åt glass haha..somnade inte förrens typ 6! Blää vart har min sömn tagit vägen?



Och nu insåg jag precis att jag inte ätit frukost än! Shit, nu blir det en big frukost sen får jag fan ta och gå ut i solen eller nått, har så himla tråååååkigt!
Hörs senare babes ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: