Gona

Monday morning..

Kategori: Allmänt

Godmorgoooooon peeps ;D
Sovit gott? Det har fanimej jag haha men vakna upp med värsta ryggvärken :S Fan orka ha ont haha, jaja får ta en tablett och hoppas på att det försvinner :)
Har proooooov idag fyfan, i albanskan..har inte tränat nått! Vi har bara fått passa papper vi ska läsa på men ja får bara ont i huvudet av för mycket albansk text så mamma fick läsa igenom allt igår kväll och skulle berätta för mig idag, hon kom in nyss med allt o sa "Ja fatta ingenting" hahaha skön..Jaja får se hur det går, ska försöka läsa igenom dom en gång åtminstone..Nu blir det en big frukost och fixtrix och sen ska jag iväg till skolan för en timmes lektion..orka liksom haha meeeen måste man så måste man :)

Ha en bra dag! Loooooove


Var bara tvungen och ladda upp en bild på min kära lillebror bara för att han gjorde min söndag så rolig hahaha <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: