Gona

Middag & mys

Kategori: Allmänt

Tänkte ladda upp bilder från igår ikväll som btw var sjukt kul, vi skratta tills vi fick tårar alltså haha galet kul faktist, men nu hinner jag inte så det får bli ikväll istället. Jag har precis tagit på mig och fixat mitt hår, ska strax över till Shabbu med Mirna och fixa till oss lite smått sen ska vi över till Nina och äta middag o så..ska bli assköj, sen ska vi laga vår egna lilla dessert! Ska bli spännande o se vad vi lyckas få fram haha..Nej men så får man hoppas att Itman också dyker upp, hon ska ut ikväll med Sami (hennes moster) o alla så får se ifall hon hinner..

Men nu måste jag iallafall iväg, vattenpipan måste ju också med..alltid ett måste hihi. Ha en fin lördagskväll!


Jag och Itman igår at her place :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: