Gona

Mässa =)

Kategori: Allmänt

Hallå! Bättre mår jag inte men humöret är däremot bättre! Tack vare att jag ska på en mässa imorgon! Jag går ju på alla mässor om utlandsstudier som organiseras här i Götet med min bästa vän Itman. Det har blivit lite som en grej att vi måste gå på varenda en. Skillnaden nu är att jag har börjat fundera på lite nya skolor som CIS ska presentera imorgon. Jag har ju länge funderat på Santa Monica College men har nu hittat några väldigt bra universitet också, känns mycket bättre att gå universitet faktist..Tänkte skriva ett inlägg inom snar framtid om lite skolor o så..Självklart ligger alla skolor ja funderat på fortfrande i L.A! Men får se..ska prata med Itman imon också så får vi ta o kika lite imon på mässan, ska bli så kul =)
Juste, alla tjejerna hade positiva svar haha så imon blir det date! Hoooppas vädret håller i sig nu bara =)

Shit jag e hungrig igen! Dom flesta äter typ ingenting alls när dom e sjuka..jag äter dubbelt så mycket när jag e sjuk tyvärr haha =(
mmm tror jag ska laga ägg med mackor nu! MUMMA!

Hörs snyggingar!


hahaha myyyycket gamla bild på oss HAHA fyy
Shabbu, (klasskompis), jag, Mirna, Itman & Nina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: