Gona

Lördag

Kategori: Allmänt

Hallåj, hur mår ni idag?
Jag kom hem för en stund sen, körde 30 min rullband på gymmet och sen blev det en kort solning, visste inte att gymmet stängde så tidigt så hann inte med så mycket men det är ändå OK för jag höll på och dö efter 30 min haha mina ben bara vinglade, knappt så jag kunde stå..jag är så grym hihi :)
Hemma hade mamma lagat kärleksmums som såg väääldigt mums ut men jag var mer hungrig så mamma var i full gång och lagade pannkakor till oss, fan va gott! Jag har en vana att äta mer pannkakor än jag egentligen orkar och sen mår jag bara dåligt så idag stoppade jag mig själv i god tid haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch & fin och sen ska jag över till Shabbu, hon är ensam hemma ikväll så det blir massa skvaller och kul at her place!
Nu måste jag iväg, ha en bra lördagskväll!



You made my night and my day, because you showed me you still care. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: