Gona

Life's great

Kategori: Allmänt

Hallååååå så! Whats cracking?
Här händer inte så mycket just nu, mamma och lillebror ligger här i mitt rum och myser, alla vakna jättetidigt idag och nu vet ingen vad dom ska göra så här sitter vi och chittchattar haha..

Har inte varit så bra på att uppdatera på senare tid men jag har inte haft någon större lust faktist..men dom senaste dagarna har bestått av skratt, träning, CHILLING, roligheter, skratt, skola, glass och nämnde jag skratt? Haha ja, det är sjukt hur glad solen kan göra en! Thank god for the sun (L)
Här kommer lite bilder vi tog i skolan igår..


Shabbu

Jag blev lite rastlös så jag gick runt och vissla väldigt högt haha.. 

Maia agerar fotograf..på Bilden ser ni Sanet, mig, Shabbu precis bakom den röda lampgrejsen och så Mantana :)

Shabbu & Jag lite halvsletna sådär hehe..

Jag utanför vår skola..


Idag har jag ingen aning vad som händer men nått kul blir det iallafall! 3-5 ska jag vara på jobbet iallafall, det bjuds på pizza så mycket jobb tror jag inte vi får gjort men whatahell kul ändå haha, speciellt för att Shabbu får följa med även fast hennes projekt inte jobbar idag hihi :)
Mirna ligger hemma och har feber (krya på dig babe!) tyvärr så hon lär man nog inte se med oss idag men får se med dom andra nu, jag och Shabbu satt och fundera igår vad vi skulle kunna hitta på idag i detta soliga väder (9 grader hallelulja!!) men vi kom inte fram till något förnuftigt så ja, vi får se, men jag skulle höra av mig när jag vaknar så får skicka iväg ett mess nu :)

Btw titta vad jag har hemma höhö..

yeeey sexig ellerhur? haha, vi har ju Foto A-kurs i skolan så den här fick jag låna med mig hem i en vecka! niiiiiiice ;D
Lovar att ta massor med bilder idag!

Ha en uuuuuuuuuuunderbar dag i det fina vädret idag så hörs vi senare!

Kommentarer

  • mirna säger:

    jag är inte bara sjuk! jag har INGEN MOBIL HELLER :'(

    2009-03-21 | 11:58:07
  • GONA säger:

    SV Mirna: HAHAHA poor thing :(

    2009-03-21 | 19:53:43
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: