Gona

Laughin' our asses off

Kategori: Allmänt

Godmorgon loovers! Lääget? Själv är det helt underbart faktist haha, lite trött o seg ba..
Uppdaterade aldrig igår för jag var helt jäkla död i kroppen när jag kom hem igår, så jävla skoj det var igår asså, jag undrar seriöst om vi någonsin skrattat så mycket förut, åt ingeting dessutom hahaha fyfan kunde knappt andas eller knyta skorna haha..När jag kom hem hoppa ja i säng direkt och låg o titta TV och åt godsaker, deckade och vakna runt halv 4 och blev heelt pigg haha asweird men sen somna jag om igen efter någon timme eller två and now I'm awake höhö..jobbar idag också O.R.K.A.R I.N.T.E :(

Jaja nu ska jag upp och äta en big frukost o sen hoppa in i duschen, hoppas ni hade en lika sjukt rolig lördag och hoppas ni har en chill söndag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: