Gona

Internationella kvinnodagen

Kategori: Shopping

Tills jag hinner puplicera detta inlägg så har säkert klockan passerat 00.00 men jag fastnade här med lite roliga kontakter på msn så glömde bort mig totalt haha. Men grattis till alla kvinnor där ute på den Internationella kvinnodagen!
Mamma fick massa choklad, ett kort och massa pengar och jag och syrran fick dessa fina saker av mamsen..


Jättefint armband!


Gulligt sommarlinne frånTwist&Tango!

Så fina! Tack så mycket mamma, bästa mamman och kvinnan och människan i vääärlden är du! <3
Love you <3

Nu ska jag fortsätta chatta vidare, börjar 12 imon som vanligt så ja kan chiiiiiiiilllaaa :D
Men godnatt anyway!

Kommentarer

  • besarta säger:

    gud va fina!

    2009-03-09 | 16:53:44
  • GONA säger:

    SV Besarta: Taaack hihi (a) puss

    2009-03-09 | 23:32:39
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: