Gona

Home from Malmö

Kategori: Allmänt

Jag är hemma. Jag är död. Jag mår illa. Jag har huvudvärk. Jag har haft så jäkla skoj. Jag är chockad. Jag är sugen på någonting gott. Jag vill duscha. Jag är trött. Jag vill mysa.

så..
nu ska jag ta en tablett o hoppa in i duschen sen ska jag ligga och mysa med mamma med massa gott tills jag somnar. Behöver verkligen vila. Men skoj som fan var det igår iallafall!
Här får ni bilder, vi hörs efter min vilostund, ha en skön söndag!
















och så en video där vi sjunger lite hahaha..

"i never wanna see you say" hahahaha..

LOVE!

Kommentarer

  • Paajs säger:

    Girl, you are HOT! You make me drool.. hahahah

    2009-03-01 | 19:33:37
  • GONA säger:

    SV Pajs: HAHAHAHA SÖÖÖÖÖÖT, tack så muchooo nu blir jag röd i ansiktet hahaha <33

    2009-03-03 | 17:54:25
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: