Gona

Helg

Kategori: Allmänt

Tjuhuu babes! Jag vet inte vad det är för fel på min internet men dom senaste dagarna när klockan passerar typ 1-2 så börjar den strejka vilt :S
Jaja iallafall igår var en riktigt skön kväll! Trodde jag skulle gå äta glass och ladda ner filmer istället upptäcker jag att mamma hade handlat massa godsaker + att hon bakade goda albanska kakor! Så fram med allting och släng dig på soffan höhö, det var 2½ men på TV, min favoritserie!
 
 

efter det började dom titta albanska program på TV och grejer så jag tog mig med allt o stack till mitt rum och titta på kassa filmer på TV..passade även på att slänga på mig masken och fixa naglarna :)

 

Efter det loggade jag in på msn med min Ben&Jerry och det var lika bra det för jag skratta ihjäl mig framför datorn haha, verkligen satt och skratta högt haha så sköna peeps det finns asså.

Efter det fick jag mig ett gott skratt på telefon också, precis vad jag ville. Somnade så ljuvligt :)
Bra Fredag, känns bra nu..
anyways vaknade av att geeken Natascha messade mig imorse, jag har en fucked up funktion att det låter varanan minut så ja ni förstår, men kanske lika bra det för nu ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag till stan med mamsen, hon frågade om jag ville med igår kväll och vem tackar nej till shoppingrunda med mami? not me, that's fo sure hihi :)
Senare ska ja va med my love Itman and some friends, we're gonna be hanging around and laughin' like fools hahaha (mystik kallar jag det).
See yah wouldn't wanna bee yaaaah (ja, jag är fortfrande trött)
LOVE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: