Gona

Här pluggas det!

Kategori: Allmänt

Klar med min insändare, blev en text 'För abort' trots allt, tror det blev riktigt bra faktist! Gjorde även klart affärsengelska-läxan och jag vet inte om jag skulle klarat av detta utan mitt nya "plugg-snacks" 

haha såå otroligt gott!

Nu har jag och Shabbu skickat texterna till varan, eller för en timme sedan men jag har tatt min "lilla" paus hehe, så nu ska jag jag skriva en analys av hennes text på två sidor, det ska nog gå bra! Vi har lektionen på två timmar imon på oss också så då hinner man säkert finslipa det hela så nu tänkte jag bara få klart det så fort som möjligt eftersom jag verkligen behöver sömn..har en låång dag framför mig imon eftersom jag jobbar! Inga ledsna miner här inte, jag ska fan va grym på jobbet imon hihi =)

Nej nu måste jag tillbax till plugget. Kan inte någon bara ta mig till L.A nu!?

Hörs senare babes!

Kommentarer

  • marigona säger:

    hahah gud ja, mig med :D vill dit nu nu nu ! :)

    2009-03-03 | 09:09:57
    Bloggadress: http://gonaa.blogg.se/
  • itman säger:

    Hhahahahahaha vet du hur mycket du gillar puck :P

    2009-03-03 | 14:37:04
  • GONA säger:

    SV Itman: HAHAHAHAHAAHAHAH ASSÅ IT HAHAHAHAHAA JA SKRATTA I 5 MIN ÅT DET DÄR FAKTIST HAHAHAAHAHAHAHHA

    2009-03-03 | 17:54:59
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: