Gona

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Oh gud va sömnig jag är!! Behöver verkligen sova ut nu..vilken tur att jag börjar så sent på måndagar!
Söndagen har varit helt blää, så onödig dag..bara slappat o inte gjort någonting..jo, ångest har ja förresten också kännt!
Får hoppas på en bra vecka nu..vill ha lov!!! Vill bort! Till USA nuuuuuuu, bara komma bort utan all tjöt o strul, bara vara för mig själv! mindre än 2½ år kvar!! gaaaaaaaah..
Juste, glömde jag säga att jag lärt mig starta bilen idag? "Övningskörde" med Amir förut när han o Donna o dom skulle släppa av mig i Hjällbo, han envisades med o lära mig starta bilen utan panik och jag lyckades!! Det var inte alls så svårt som jag trodde! Baklänges kan jag också köra..fyfan va grym ja e haha..

Nej nu måste ja sova, godnatt snyggingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: