Gona

Chillbill

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Nu har jag tagit mig upp ur sängen, duschat, fixat till mig och dratt på mig kläder..Nu ska jag bara äta frukost och sen ska jag över till Shabbu..Ni nya läsare kanske undrar varför jag inte är i skolan idag och det beror på att på Donnergymnasiet har vi ingen skola på onsdagar! soooft? ja vet hihi :) Jaja iallafall hon är ensam hemma så vi ska ba chilla, käka pizza o må bra hehe..

Ikväll jobbar vi fyy & blää orkar inte haha menmen, börjar bli lite för mycket "vi-skiter-i-jobbet"-idag dagar så nu är det dax och tjäna lite stålar hihi ;)
Nej nu roppar mamma att frukosten är klaaaaar, hörs senare!

Kommentarer

  • tallica säger:

    yes jag bor här nere för tillfället men är hemma i fina Svea väldigt snart :)!



    Ha en bra dag!

    2009-03-25 | 13:44:33
    Bloggadress: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här: