Gona

Chill

Kategori: Allmänt

Hallåå, det var länge sen höhö men Shabbu o ja har legat och degat här så har inte riktigt orkat ta mig upp på stolen här o skriva haha..
Ja iallafall, det har varit en riktigt chill dag idag. Började 2 slutade 3, blev uppmanad till att skippa hemspråken så Shabbu kom hit och vi låg och chilla, sen kom Nina över och vi satt och dega här en stund och sen gick vi ner och köpte pizza och tillbaka till mig sen låg vi bara i min säng och hade det allmänt chill haha..



Pizzorna är mycket godare än dom ser ut, I promise haha ;)

Aja nu ska jag plugga lite, hade totalt glömt bort att vi har nationella i svenska på onsdag..jag som tänkt mig en ledig dag då haha, och när jag idag(!) fick höra att det varar i 5 timma hamna jag i chock! Orka?? Några dagar kvar o så får vi ääääääntligen vila ut igen höhö..
Jaja nu börjar mitt tangetbord strejka, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: