Gona

Yesterday

Kategori: Allmänt

Godmorgoniiiiiiing betcheeeez, what's cracking??
Själv har jag Donner-OS idag men vaknade upp med extrem mensvärk så jag skippade det. Lika bra det för jag tror inte jag skulle klara av att springa runt i den här värmen i mitt tillstånd haha..
Juste haha gissa vad! Igår sa jag att jag INTE skulle glömma min kamera ellerhur? Nej det gjorde jag inte, MEN ja glömde SÅKLART mitt minneskort hahaha, så jävla klantig..tur att Nina hade med sig sin full utrustade kamera hehe..

Här har ni först en bild från i lördags :) 

Tara, Gona, Gime & Itman

Och här kommer bilder & en sjuk video från igår haha..

Gime & Tara

Tara

Itman & Gona

G & G

Nina

Tara, Gona, Gime & Itman

Tara, Gime & Gona

Tara, Gime, Gona, Itman & Hani

Gime and Fuck you höhö..

Gona & Itman


HAHAHA alltid..

Kommentarer

  • Linea säger:

    HEJ SÖÖÖÖÖÖTNOOOOOOOS



    JÄTTE FINA BILDER PÅ ER ALLA. JAG UNDRAR VART DU OCH TARA KOMMER IFRÅN???? :D:D KRAM

    2009-06-01 | 18:41:45
  • Anonym säger:

    Dina solisar! sjukt snygga, vart har du köpt dem?

    2009-06-01 | 21:05:12
  • GONA säger:

    SV Linnea: Hello haha söt du är :)

    Tack så mycket! Jag kommer ifrån Kosovo & Tara är kurd. Kram :D



    SV Anonym: Ja ellerhur hihi, I love them! Dom är fån H&M :)

    2009-06-02 | 13:19:43
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Itman säger:

    Fyfan vilken rolig dag.. Love u guys !

    2009-06-02 | 16:35:16

Kommentera inlägget här: