Gona

Wonderful day

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Jag har shoppat ihjäl mig och pà lördag àker jag ner till Kosovo! överimorgon alltsà, fan va skoj :)
Idag var det sà varmt att jag var tvungen och springa hem för att inte svimma haha, borde ha gàtt till stranden, men nu när jag vet att det ligger massa fina klänningar pà min säng sà är jag glad att jag gick pà shoppingrunda pà istället :)
Vi ska förresten kanske àka till Albanien istället för Kroatien. Om vi àker till Albanien istället sà följer även världens bästa Bekim med och fler släktingar sà det känns lite mer attraktivt nu faktist haha. Dessutom ligger det bara ungefär 3 timmar fràn Kosovo sà det är ju ännu skönare! Fàr se hur det blir, för pappa har det jättestressigt med jobbet just nu tyvärr :/
Jaja nu ska jag packa ner mina saker igen och umgàs med min kära familj! Hoppas att storebror ocksà följer med till Albania, dààà jävlar haha ;D

















Det är sà himla vackert i Albanien alltsà..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: