Gona

SOMMARLOV!!!

Kategori: Allmänt

SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOV!!!
FYYYFAN VA GÖTTT DET KÄNNS!! Nu jävlar ska det njutas av lovet! Ska träna varje dag tills jag åker sen ska jag njuta som faaaaaaaan..Har köpt nya joggingskor som ska med till Schweiz, ska försöka ta en långpromenix varje morgon så att jag kan frossa i mig all underbar fransk mat! Det är så fint där man går vid sjön i Genevé, alla människor som joggar, springer, åker rollerblades eller cyklar! Min farbror som också bor där lovade att köpa mig ett par rollerblades när vi åker ner så vi kan gå ut o åka tillsammans haha härligt!
Dessutom så har ju pappa köpt en vespa där nere så det ska bli riktigt kul och ta sig runt där med den..hoppas mamma låter mig bara haha hon är typ världens oroligaste när det gäller sånt haha.
Åh nu längtar jag så mycket, det är riktigt badväder där nere nu så himla göttttt, längtar till shoppingen också, kära Zara där nere har alltttt..Hatar Sveriges Zara, så dåligt utbud haha..Iofs fanns det typ ingenting i Zara där nu sist i vintras men vi får hoppas nu på sommarn! Shoes shoes shoes hihihi..Ska kolla upp om Topshop finns där, då jävlar haha!

Yeye, efter skolavslutningen idag var vi tvugna att dra till skolan en snabbis för o lämna in alla böcker, dum som jag är gjorde jag inte det tidigare haha menmen fick det gjort iallafall och sen blev det lite shopping på stan, köpte tre par jeansshorts på Zara (ja, ibland finns det snygga saker faktist haha) men ett par ska tillbaka direkt! Fick världens plattaste rumpa i dom och det är väldigt svårt o få min rumpa att se platt ut haha..Nu kom jag precis hem och tänkte dra ner till ICA och köpa någonting gott att fira med haha o sedan laga ihop någonting att äta..Längtar tills mamma kommer hem, då får man säkert lite cash haha tradition i min familj att få pengar efter avslutningar HAHA härligt som fan!
Detta är då alltså mitt sista sommarlov, sista gången jag hade avslutning på slottskogen, sista gången jag går i årskurs två..Jävlar nu är jag en trea haha..gött o va äldst i skolan!

Hörs senare!


Bild från i vintras..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: