Gona

Sunday

Kategori: Allmänt

Nej för fan, går alldeles för segt att ladda upp bilder så det får bli massa bilder imon istället!
Idag har varit yttligare en underbar dag! Var med mina två filurer som vanligt höhö..Först var vi i stan och shoppa en massooor (ni får se en vacker dag haha) och sedan blev det food och hemåt, efter knappt en timme var vi back on track på basketplan och lirade boll i några timmar, sedan blev vi extremt sugna på kebabtallrik så vi stack hem och bytte om och drog in till stan och åt. Fyfan va mums!!
Omg tar år för mig o skriva detta inlägg eftersom jag chattar med typ 10 pers på msn haha, fick precis reda på att min vän Gzim kommer ha bil nere i Kosovo så vi kmr kunna åka runt vart vi vill när vi vill aaaaaasgötttt!! Sa till honom att ja aldrig ska behöva betala taxi (trots att det kostar typ 10 spänn) eftersom han ska hämta mig varje dag! hahaha
Han har även bestämt vårt dagliga schema där: Bada nästan varje dag, gå till stan och köpa skit och sen ut o festa. Hahaha låter ju lockande? yesyes :D

Nej nu ska jag forstätta leé mot mina msn-rutor en stund till haha tills det blir dax och sätta på den äckliga rysaren som vi laddar ner här hemma. Blir familjemyyyys och det gillar vi :D
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: