Gona

Kosova

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Helloooo! Hur har ni det snyggingar? Jag har det helt underbart! Gud vad jag alskar mitt hemland :)
Uppdateringen har varit dolig for att jag har helt enkelt inte hunnit. Forrigor satt vi hela kvallen och drack ol och smirnoffisar, at god kott och massa godsaker och tjota en massor, massa doliga skamt drogs ockso och jag skratta tills jag kissa po mig hahaha. Igor stack vi ut o parta, gick till massa olika stallen, forst var det Roni, sen blev det ett stalle som heter OUT och sen gick vi till ett stort takstalle dar Sinani var och sjong, det var fullpackad, nar han var klar var det massa RnB och house so det var skoj som fan, sen gick vi vidare till Mango och slutligen hamna vi po Roni igen dar vi satt po sofforna och tjota och drack tills det stangde haha, mina ben ar bombade med myggbett men whata hell det ar sont man for ta po sommarn hehe..
Under tiden jag inte uppdaterat har knappt varit hemma, varit ute po vift hela dagarna, har hittat GODIS!!!! (blev overlycklig, jag snackar losgodis har!), Bek kom ockso hit fron Swe med en sexig Iphone till mig so jag ar lycklig aven fast jag inte fortstor nogonting (touchscreen ar inte min grej) ska forsoka tjata till mig hans Nokia a la american style (som oppnas som en son blackberry ni vet) haha han kanske vill byta..fast alla tycker jag ar dum i huvudet som vill det haha..jaja har haft det jakla skoj her iallafall. Vaknade for ungefar en timma sen och tog en taxi hem direkt och nu har jag tagit mig en dusch och sitter her, ska strax fixa mig och sen ska jag ut och kora biiiiiil wihuuu va jag langtat! Imorgon kommer maaammaaa yey! Po lordag kanske vi drar till Montenegro hela tjocka slakten haha, ja i vor familj ar vi ganska spontana, byter planer hela tiden so man vet aldrig haha..
Tyverr kommer ej broshan :( Petros ska oka med honom till Schweiz so dom tontarna er der istallet, fan om jag visste skulle jag stannat och roppat dit itman ockso so skulle vi samlats der och festat och badat varenda dag haha..
Ikvall blir det utgong igen soklart, for se vart vi hamnar bara :)

Har kommer lite bilder huller om buller, inte tagit so mkt kort, det ar fan pinsamt och ta fram kameran och sto och klicka kort po sig sjalv vafan hahaha..plus att man glommer bort kameran her forfan..Juste, ska nog till Mitrovica ockso! Prishtina blir det iallafall garanterat..har jag nogra lasare dar kanske??

          

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ooohmyy :) så kul! ja kmr till ks om två veckor ;) vi ses i peja då: P haha inte för att du känner mig men ah.. älskar din blogg iaf.. fortsätt uppdatera & ta en massa kort! :):) knnaaqu

    2009-06-30 | 20:34:00
  • GONA säger:

    SV Anonym: Haha jasso! Oker du runt nogonannansstans do eller e det bara peja som galler for dig ior hehe :)? hahaha fan va gulligt! Sont blir man glad av o hora :D i will try I promise! Lite svort o hinna uppdatera ner man aldrig e hemma fan hehe. Knaqu edhe tiii :D

    2009-07-05 | 13:08:28
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: