Gona

Resan

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Heeeej babes!
Sorry för den usla uppdateringen, men igàr innan jag àkte sà var jag ju pà stan med Itman & Mirna, sen stöte vi även pà Amir som joinade oss. Det var kul och sorgligt pà samma gàng.
Jag kände mig som en mumie eftersom jag hade somnat 6 pà morgonen och inget smink i världen kunde dölja mina mörka ringar sà jag försökte inte ens. Vafan, alla ser väl slitna ut nàngàng haha?

När klockan blev ungefär halv 4 sà stod Itman, Mirna, storasyster, storebror och morbror pà parkeringen och vinkade av oss. När vi skulle ta farväl sa Itman "no tears, no tears" haha men när jag satte mig i bilen och àkte ivàg sà blev jag àndè tàrögd! Jag har nämligen världens underbaraste vänner, och att vara utan dom i 2 mànader är en big thing för mig.

Iallafall, när vi kom fram till flygplatsen var vi skitstressade för att vi var nästan säkra pà att vi hade massa övervikt, men den söta tjejen bakom disken när vi skulle checka in vàra väskor sa ingenting, vi blev överlyckliga haha. Men sen när vi skulle ställa oss i själva kön för och komma in i flyget (som var typ 100 meter làng!!) sà kom den här söta tjejen fram igen. Hon fràgade om det var jag som var Gona, och berättade att hon läste min blogg! Jag blev sè himla chockad. Jag hoppas det var Sandra du hette? Jag blev sà chockad att jag inte riktigt hängde med där haha. Vi fick iallafall tre sànna här Priority biljetter av henne sà vi slapp stà i den lààànga kön, utan fick istället gà "VIP"-vägen haha där det var typ 3 pers framför oss, eftersom det var free seats pà detta flyg sà innebar det ocksà att vi fick välja dom bästa platserna!! Sà tuusen tack Sandra, det var riktigt riktigt snällt! Mamma tjötar sönder sig att jag ska hälsa tack fràn henne ocksà haha. 
Detta gjorde faktist min dag haha, jag gick runt och log hela tiden och det kändes askonstigt haha!



Var hemma vääldigt sent inatt och deckade direkt, hade ju bara 5 timmars sömn sen innan sà sömn var allt jag behövde.
Vaknade för en stunds sen av att mitt ben höll pà och brännas ihjäl av solen som sken in i rummet haha. Ja, det är helt underbart väder här! Jag är sà jävla glad! Men sà shoppingsugen som jag är sà ska jag ej ner till stranden idag, utan idag blir det stan! Imorgon är allaaaa butiker stängda här (varje söndag tyvärr) sà stranden fàr vänta till imorgon istället!






Fika pà flygplatsen :)




När pappa kom och hämta oss var jag helt död hehe..




Mäci-stopp alltiiiid hihi

muuuums

Kommentarer

  • Mirna säger:

    haha du är grym!! MC 2 GÅNGER SAMMA DAG?????!! inte bra, inte bra!! MISS U ALREADY!

    2009-06-20 | 15:22:54
  • Anonym säger:

    åkte du till schweiz ?

    jag trodde du åkte till U.S.A (:

    haha så dum jag är, men iallafall har kul där ;))

    2009-06-20 | 16:18:02
  • GONA säger:

    *SV Mirna: HAHAHAHAAHAHA ja försökte làta bli att nämna det här ocksè hahaha. MISS U TOO =( Försök uppdatera bloggen meeer din tönt! Men skriv inget roligt ni hittar pà ok?? HAHAHA pusss*

    2009-06-20 | 22:00:52
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    *SV Anonym: Hahaha nej shit om det var USA jag skulle till skulle jag gjort myyyycket större deal av det hahaha , tack sà mycket! Ha en bra sommar! :D*

    2009-06-20 | 22:02:02
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Mia säger:

    Marigona raring har Mirna en blogg? hahahahahah om hon har så får du berätta...

    puss

    2009-06-21 | 08:39:16
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia
  • Sandra säger:

    Heeej sötnos =) haha gud vad gulligt av dig att skriva in det på bloggen :D hoppas ni fick en trevlig resa! Hälsa henne att de va så lite så, kul att ni blev glada :) säg bara till nästa gång ni reser så kan ni få det igen ;) haha / Sandra

    2009-06-22 | 08:31:24
  • GONA säger:

    SV Sandra: Hej gumman! Haha ja men det ar klart hehe :p tack so mycket! haha glada blev vi allt, chockade med haha :) oh haha tusen tack va sot du ar! Ha en underbar sommar! Puss

    2009-07-05 | 13:16:58
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: