Gona

Skolor i Kalifornien

Kategori: Allmänt

Har länge sagt att jag ska skriva lite om skolor i USA och nu är det dax! Men blir inte så mycket..Kortkort liten kommentar om några skolor som jag personligen tycker verkar trevliga!


California State University East Bay
Plats: San Francisco, USA.
Klicka här för hemsida

 

"Bästa alternativet om du vill läsa 4-årigt program på universitetet i Kalifornien."



California State University Fullerton
Plats: Los Angeles, USA.
Klicka här för hemsida

 

"Kvalitétsskola i O.C. Bästa alternativet för att läsa fristående kurser i L.A."



California State University Long Beach
Plats: Los Angeles, USA.
Klicka här för hemsida

 

"Fristående kurser i L.A. Skolans slogan är 'Study at the beach'."



University of California (UCSD)
Plats: San Diego, USA.
Klicka här för hemsida

 

"Topprankad universitet med 7 nobel-pristagare & USA's bästa studentliv."



Santa Monica College
Plats: Los Angeles, USA.
Klicka här för hemsida

 

"Kändisskola med stort kursutbud i populära L.A."

Hoppas det var till någon hjälp! Ställ gärna frågor om det är något ni undrar över! :)

Kommentarer

  • marigona säger:

    vilken av dem har du funderat på :)?

    2009-06-09 | 20:24:49
  • GONA säger:

    SV Marigona: Lite olika, Santa Monica har jag funderat mest på, men det är bara College så jag måste fortsätta på Universitet sen och då har jag funderat lite på Fullerton faktist..får se hur det blir :)

    2009-06-11 | 13:43:04
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Linda säger:

    Får man undra vad du vill plugga, alltså vad du vill bli?

    Hur kommer du ha råd, är det inte väldigt dyrt att studera i usa? och boende och så, har du funderat på det? :)

    2009-07-06 | 10:28:59
  • GONA säger:

    SV Linda: Jag vill plugga business & mode, vad jag vill bli vet jag inte riktigt an..

    Ja, sjalvklart har jag funderat po det! Jag ska jobba ett or efter gymnasiet och so ska jag ta CSN-lon, pappa hjalper mig aven ekonomiskt so mycket han kan :)

    2009-07-19 | 12:43:28
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: