Gona

Monday morning

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag :)
Blev väckt för en stunds sen av ett par sms som rullade in samtidigt, min kudde vibrerade okontrollerat haha.
Jaja det var bra det för jag skulle ändå vakna "tidigt" idag :) Ska stax hoppa in i dushen sen blir det frukost and then I'm out!
Är fortfarande på strålande humör och har bestämt mig för att för en gång skull packa smart! (Så säger jag varje år..) Men den här gången ska jag ta en mindre resväska så jag inte få plats med sakerna, även om jag vill så ska det inte gå hehe..Skor, väskor & plattång&locktång-skit är det som tar mest plats fan, o ja kan inte leva utan just dom grejerna haha, jobbigt läge..Äh får det inte plats så får det hamna i mammas eller lillebroshans stora väskor (a)

Förresten, ska verkligen försöka komma upp med alla frågor från frågestunden såfort jag hinner, jag är så dålig haha men ni förstår mig säkert, jag åker om 3 dar och vill ha så kul som möjligt här innan dess hihi :p Men det kommer det kommer I promiseee :)
Ska försöka mobilblogga under dagen men ibland strular det till sig o kommer inte fram..men I might be lucky today haha..nejfyfan jag måste upp nu, ha en fin dag mina vänner!

Itman & Mirna, lycka till idag i skolan & på jobbet haha söta ni är..
Här kommer bilder från igår:

         

Dom ligger lite huller om buller som ni kanske märker haha, och notera att alla bilder INTE är seriösa hahaha..

Kommentarer

  • Mirna säger:

    huuuuh finally done for today...



    btw, jag jobbar nog inte på fredag:D

    2009-06-15 | 20:02:34
  • GONA säger:

    SV Mirna: Häärligt Mirna, bra jobbat!

    Perfeeeect då vet jag vem som kommer stå och vinka mig farväl hahaha (a) Har du tänkt på att det är ALLTID dig jag ser sist innan jag åker? haha alltid något på morgonen som gör att vi måste komma förbi varan haha..

    2009-06-16 | 11:10:28
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: