Gona

Tuesday

Kategori: Allmänt

Godmorgon sunshines!
Hur mår ni idag? Själv mår jag bara bra!
Fick ett jätteweird telefonsamtal igår natt :S Och jag kan vara väldigt förrvirande och blåst om man ringer mig mitt i natten..Stackars snubbe ja tror inte ens jag fråga vem det var haha..Han sa någonting i stil med "Du måste komma ut nuu nu nu", "Ja kommer ja kommer" hör jag mig själv säga HAHAHA sen börja han kalla mig bejbi :S alltså..Inte babe, inte baby utan beJbI haha fyfan så fult det lät..hahaha nu när jag tänker efter hade vi en ganska rolig konversation:
Jag - "Är du galen! Vet hur mycket klockan är!?"
Han - "Hahaha men vadåå.."
Jag - "Nej alltså, hur mycket är klockan?"
Hahaha till slut sa jag att jag var törstig så så jag orkade inte prata mer och klicka..Nu börjar jag bli riktigt fundersam på vem den här människan kan ha vart..Och vem ringer och jiddrar med mig mitt i natten? haha roligt roligt..Ganska kul med sånna här weirdsamtal faktist..häromdan ringde någon hem till mig och jiddra haha,, Sebastian..jag älskar och jiddra tillbaka med folk när dom busringer hahaha så mobbat..Han ringde inte ens med privat, när vi ringde tillbaks så insåg jag att den här killen måste vara hög eller något hahaha så vi la på.

Jaja nog om det nu! Tänk att jag skulle upp o gå 6 imorse, vet ni när jag vakna? 12 hehe..
Fick ringa lite samtal och fixa ett par grejer sen blev det en morgondusch och nu sitter jag här och äter frukost och dricker juice..solen tittar fram då och då också..gött. Ska äta klart och fixa till mig, plugga det lilla lilla sista sen blir det att möta up min babe!
Ha en underbar dag snyggingar ;)

Diggar låten..har lust och gå ut ikväll och shaka ass..synd att man är 17! Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: