Gona

Trist söndag

Kategori: Shopping

Haft en helt okej dag..kom på att jag har lite plugg kvar så vi skippade att dra ut idag..Dagen började med att jag var på dåligt humör, ni vet när man är ledsen för ingenting typ? aa precis så hehe..
Men sen blev mitt humör helt OK men det har varit en jävligt seg dag, så jag gick upp och städade med syrran och hjälpte mamma med middagen. Duschade, ansiktsmask och grejer, pluggat klart och nu lockade jag precis håret och målade naglarna vita och fina. Har i vanliga fall nästan alltid svart naglack men nu måste jag erkänna att jag tröttnat lite smått så det fick bli lite förändring :p
Nu ska jag prata lite med min babe på msn sen blir det att somna till TVn, har ingen skola imon så det är chill..
Hörs senare!


Mina nya lack från Depend:
Rosa Nr. 160
Lila Nr. 163
Vit Nr. 32

Kommentarer

  • Olle säger:

    Hallå=) Blev lite nyfiken på vad du har tänkt att göra i L.A? Har ni fixat jobb och sånt eller ska ni dra dit och starta allt från 0? Spännande! Jaja, nu måste jag återgå till mitt plugg. Titta filmen från min skola´, scary!

    WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

    Mågott!

    2009-06-08 | 13:34:13
  • GONA säger:

    SV Olle: Tjena! Nej vi ska faktist börja om från noll! Vi ska dra dit och plugga och har vi tur så får vi bo kvar! Vi ska alltså söka dit efter gymnasiet och sedan jobba här ett år och sedan drar vi iväg utan att riktigt veta när och OM vi kommer tillbaka haha, ja d ska bli riktgt spännande :D

    Ha det bra!

    2009-06-11 | 12:56:38
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: