Gona

Tråkigt..

Kategori: Allmänt

VAD TÄNKER DU PÅ NÄR DU HÖR ORDET ..?


Grönt: Weed haha 
Sockervadd: Mina vänner i Liseberg (själv hatar jag sockervadd)
Ost: Pizza
USA: Framtid
Sex: Sägs vara väldigt bra? haha 
Frukt: Nyttigt
Alkohol: Fest
TV-shop: Itman
Pyssel: Fritids
Skräckfilm: Syrran
Kusin: Vanessa, Anton, Bella, Victor, Dafina Lorena, Aurrel Leonel, Matilda, Blerta, Denisa, Samira..(Var ju tvungen o skriva upp alla haha) 
Skitfilm: Världens sämsta film jag & syrran laddade ner typ 4 på natten när vi var i Schweiz i vintras
Humor: Mig själv HAHA
Paris Hilton: Gona&Itman hahahaa...
Dricka: Ice Tea
Jesus: Flöjtkvinnan utanför nordstan
Doft: Parfym
Julen: Mysigt
Varmt: Sommar
Pizza: Mia
Blod: Aj
Skönt: Bli kliad på ryggen
Begravning: Svart
Gott: Choklad
Bröllop: Makedonien (endast där har jag varit på bröllop)
Kärlek: Romantik
Mardröm: Barndom (nej jag hade inte ens hemsk barndom haha, utan jag hade en tid när jag var liten då jag hade problem med mardrömmar)
Sommar: ååååh resa!
Äckligt: Players (både killar & tjejer)
Djurpark: Apa
Härligt: Stranden
Vinter: Jag fyller ååår
Läskigt: Våldtäcksmän..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du säger att du har tråkigt ?

    men svara på frågestunden du la upp för längelänge sedan du skulle ju ha svarat på frågorna för nån tid sen & de finns mng som kanske vänta vem vet ?

    svaraaa !!!

    2009-06-16 | 13:04:54
  • sara säger:

    HAHAHA flipppppad komentar

    2009-06-16 | 13:22:08
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Anonym: Haha va söt du är! Svaren kommer upp alldeles strax jag lovar! Puss

    2009-06-16 | 13:22:18
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: