Gona

Tisdag

Kategori: Allmänt

Godmorgon snyggingar!
Allt bra med er? Här kunde det faktist inte bli bättre..somnade med tårfyllda ögon, av gläjde..ååh.
Lyssnar på lovesongs just nu haha vet inte varför faktist..annars är det ju alltid massa house och flippad RnB jag lyssnar på när jag e glad haha men yeye whatever jag hade ingen skola idag! Eller vi hade bara svenska där vi skulle ha betygsnack men hon skulle säkert ändå bara hinna me 2 st (SOM VANLIGT) så alla skippa typ det haha..så 3 lediga dagar under denna vecka wuhuuu..Endast 4 skoldagar kvar till lovet. Wonderful!
Har fixat mitt hår och det luktar underbart mmm älskar hårprodukter..Tänkte dra in till stan..sola & bli bruuun och fin! Och så vill jag köpa lite färgglada naglack, tittat på TV hela morgonen och såg massa fina naglar överallt så nu måste jag ha hehe..Kör på osminkat eftersom jag vill bli brownish, blir glasses as usuall!
Nej nu ska jag ut och njuta av solen för ikväll blir det en jäkla massa plugg!
Puss och kram ses på stan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: