Gona

Tisdag

Kategori: Allmänt

Godmorgon mina vänner! Har ni sovit gott? Det har jaaag :)
Är sjukt sugen på toast nu så ska strax upp och fixa det..Igår kväll kom Mirna över och syrran klippte oss båda, sen ringde Nina från USA och vi snackade med henne ett bra tag haha, fick höra om allting o fyy va avundsjuk man blev :( Men är så glad för hennes skull!

Mirna kom precis förbi innan hon skulle dra till jobbet och kom med nyheten att det ska blixtra o regna på fredag när jag åker hahaha..ALLTID! Varenda sommar när jag ska åka så regnar det samma dag. Jag brukar alltid säga att det är gud som gråter för att jag ska lämna Sverige hahaha (o ja, ja vet att gud finns med mig överallt och förlåt alla religösa människor!)
Jaja iallafall, Itman slutar skolan 1 idag så vi ska hooka up med vår kära vän Leonel idag och bara hänga o njuta av vädret! Vi har alltid roligt med honom och skrattar typ 90% av tiden vi är tillsammans så ja, det ska bli roligt haha..
I nästa inlägg kommer svaren på frågestunden, sorry för att det tagit sån tid!

Efter frukosten ska jag börja packa lite smått sen blir det en lång dusch!
Hörs senare!

image1416
Haha roligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: