Gona

The Hangover

Kategori: Allmänt

Heeeej peeps! Läget? Här är det uuunderbart! Var i skolan och redovisade mitt tal och det gick asbra I guess eftersom jag fck VG i slutbetyg!! Så jävla göööött nu kommer jag garanterat in i skolan i USA :D Är på så bra humör fast är helt döööd, så himla trött! & så ska vi strax iväg på bio.
Ikväll ska vi på förhandsvisning av filmen The Hangover (Baksmällan) som har premiär den 10 juni.
Mirna kommer strax här utanför sen möter vi upp Itman & Nina! Efteråt blir det antingen fika eller hem till Nina och hjälpa henne med lite outfits :)

Idag slutade jag då 12 och då drog jag en snabb solning (FAN, brände mig!) sen åkte jag in till stan, fick syn på Nina så jag hoppade av och överraskade henne haha sen gick vi runt på stan och köpte lite nödvändigheter som axelbandlös BH, mascara, lösögonfransar osv. och efter det satte vi oss på ett fik och tjöta :)
Nej nu måste jag smörja in ansiktet i massa After sun och klä på mig!
Ha en bra kväll, hörs senare!


Jag ääälskar komedi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: