Gona

Shoes

Kategori: Shopping

Hello Sweden! Läget?
Här är allt underbart, är galet trött bara..Jag segade som fan och àt frukost i timmar sà jag hann aldrig till stan men jag gick till ett litet köpcenter som ligger 10 meter fràn min dörr hehe..Hittade mina älskade nitskor, sà jävla fräcka! Glömde dock minneskortet hemma sà kunde inte ta nàgra bilder under dagen, inte för att jag sàg nàgonting intressant haha men alltid roligt med lite bilder, right?

Här kommer bilder pà skorna iallafall..




Tell me, är dom snygga eller snygga? Fyfan I love them :)


Nu ska jag ta mig ett bad, fixa naglarna, raka benen, hàrinpacking & ansiktsmask och allt sànt girlegirligt haha :)
Godnatt!

Kommentarer

  • Mia säger:

    snygga... hur mycket?

    hallå eller skulle inte jag vinna hahaha skoja bara

    ha d roooliiigt i schweiz :D

    puss

    2009-06-20 | 22:50:26
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia
  • Filloreta säger:

    dom var riktigt snygga, gaaah

    2009-06-21 | 12:42:49
    Bloggadress: http://loretaa.blogg.se/
  • laurinda säger:

    Såå jääävla fina

    finns det någon hemsida där man kan beställa dessa? skulle va väldigt tacksam om du sa var du inhandlat dessa! kram

    2009-07-10 | 20:03:57
  • GONA säger:

    SV Laurinda: Haha ja ellerhur, alskar dom! hemsida vet ja inte faktist men asso det ar son billig tysk butik som ja hitta dom i, den finns i angered ockso, fast der hittade jag inte storlek..den heter typ dutchenbach eller nott haha, kostar typ 300 spann der, samma butik finns i schweiz der fanns det fler storlekar bara..puss

    2009-07-19 | 12:06:24
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Laurinda säger:

    hejhej gona.. jaha okej tack så mycket för att du svara.. dom är verkligen DÖÖÖÖ läckra..

    kul blogg:) kram

    2009-07-21 | 22:25:33
  • anonym säger:

    deichman i angered :D

    2009-12-11 | 18:58:55
  • GONA säger:

    SV Anonym: haha aa där fanns dom också men jag köpte dom i deichman i schweiz :D

    2009-12-12 | 02:10:56
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: