Gona

Please don't leave me

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Hur är det med er? Med mig är det bra.
Hade en bra kväll igår hos Nina, efterlängtad kväll men när jag gick och la mig igår och började fundera så kände jag att det inte alls blev som det skulle..Är så förvirrad och nu känner jag mig dum, men nu vet jag iallafall!
Uppskattning är så jävla viktigt här i livet..finns få saker som är lika speciella som att bli uppskattad, känna sig behövd och älskad, det är en underbar känsla. Jag vill ha den känslan..
Nåja nu ska jag inte tänka på det mer och ta dagen som den kommer och framför allt tänka lite närmare på saker och ting, och ibland låta hjärnan sköta hela tänkandet och inte låta mitt hjärta ta över så mycket för det är det som saboterar för mig ibland.

Nu har mamma lagat pannkakor, ska äta ihjäl mig, ta en dusch och sen kolla med Nina ifall hon vill hitta på något, vi behöver pigga upp varan och ha lite skoj, jag vet att båda behöver det just nu.
Ha en fin dag babes!

Jag ÄLSKAR låten och jag ÄLSKAR Pink!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: