Gona

Pigg & alert helt utan sömn!

Kategori: Allmänt

Vad är det med mig?? Jag är heeelt pigg och klockan är 7!! Jag har alltså inte sovit någonting! Jag som kände mig jääättetrött innan :S
Skickade iväg ett mess till I & M för några timmar sen "Hallå, får jag fråga en sak. Varför promenerar vi inte typ 5-6 på kvällen istället när luften är svalare??" Hahaha så jävla sämst "När luften är svalare" hur fan kom jag på det usla argumentet?? Haha shit jag behöver verkligen sömn..
Tur att jag har andra som är nattugglor som jag så jag kan sitta på telefon hela natten och planera framtiden, och bröllop och hus and everything hahaha sjukt kul faktist. Jag måste verkligen gifta mig rik så som jag tänkt och göra mitt bröllop..Jag ska ju själv vara stenrik såklart men hallå killen betalar höhö..

Jaja har funderat en massa denna ljusa kväll också..Kommit fram till lite vettiga saker. Vissa saker är nog bäst att släppa taget om, hur mycket man än vill ha det. För man vill ju inte vara olycklig, ellerhur? Så nu efter vissa slutsatser så vill jag bara iväääg och strunta i precis allt! Vill egentligen inte behöva logga in på datorn en enda gång under min två-månaders-resa men tänker inte svika bloggen så faktist hehe..Inte mina vänner heller för den delen, blää va ja kommer sakna er :( men as always så klarar vi det här & när jag kommer hem så ska vi se till att ta körkoooortet yesyes :D

Och så bestämde vi oss för en snabb-resa till Danmark också, undra varför? HAHA..

Har extrem lust att dra ut och promenera nu, är jäääättepigg! Men mamma skulle döda mig om jag gick ut i skogen själv nu haha (orka att jag har världens oroligaste mamma?) Undrar om jag kommer decka nu och sova som en stock när Mirna ringer och väcker mig kl 9? För jag funderar lite, om jag håller mig vaken och promenerar kl 9 och lalala sen drar till stan o lalala kommer jag inte typ dö för sömn då? Öh jo..FAN..Ska försöka sova nu, I'll keep you updated om vad som hände hehehe..

Jag skulle lätt kunna dra ut och parta nu hahaha..yes that's me, alltid partysugen, hur ska det gå med plugget när jag blir 18 egentligen? .........

Kommentarer

  • Mia säger:

    Tur att jag har andra som är nattugglor som jag så "jag kan sitta på telefon hela natten och planera framtiden, och bröllop och hus and everything hahaha sjukt kul faktist. Jag måste verkligen gifta mig rik så som jag tänkt och göra mitt bröllop..Jag ska ju själv vara stenrik såklart men hallå killen betalar höhö.."



    vi ska snacka om detta medan du springer på bandet hahahahahahahahahahahaha...

    pizza igen snart?

    puss

    2009-06-14 | 07:53:52
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia
  • Mirna säger:

    wow sov människa

    2009-06-14 | 11:09:52

Kommentera inlägget här: