Gona

Onsdag

Kategori: Allmänt

Äntligen funkar det att publicera inlägg här! Kunde inte blogga imorse..men jag åkte iallafall in till stan helt spontant rätt så tidigt, hade tråkigt och Itman messade att hon hade världens håltimme så jag åkte in och mötte henne så shoppade vi lite och åt mat, efter några timmar stack jag hem och hon till skolan.

Hemma har jag försökt packa lite..gud vad jobbigt, kan någon komma över och packa åt mig eller? Jag vet inte hur mycket jag kommer festa så jag vet inte hur många partyklänningar och klackar jag ska ha med mig, för jag har ju en del haha..gaah jobbigt. Sen vet jag inte hur ofta jag kommer behöva koftor? Jag älskar min kära skinnjacka..och min snygga jeansjacka och min underbara kavaj! Vart fan ska allt få plats? Vi åker alltid alltid alltid med överviktiga väskor och det är inte kuuuul, det är pinsamt som fan haha. Önska vi var en sån där familj som bilade ner till semestrarna varje år, då skulle jag få ta med mig så mycket skit jag ville haha. Vi bilade faktist ner en gång, hela familjen i vår stora fina Chrysler (stavas det så?) det var en sjukt rolig resa som jag aldrig kommer glömma. Vi åkte typ överallt (nu menar jag inte åkte förbi haha)..Tyskland, Schweiz, Kosovo, Montenegro, Paris och Kroatien..Jag tjötar alltid om denna resan för det var den bästa sommarn i mitt liv hitills haha..men nästa sommar slår nog den sommarn med hästlängder hehe..

Fick precis ett sms från en vän, "Rhodos på söndag då ;)" hahaha vilken jääävel, jag blir så avis!! Och det vet han, just därför fick jag det haha..Nästa år ska han nog också med oss på vår lilla Europa-runt-resa, det har vi bestämt! Ska bli..spännande haha.
Nej nu måste jag fortsätta packa ner lite fler grejer här. Förresten, ändrade planer för dagen, jag ska vara bara med Itman ikväll! Vi ska gå på bio runt 9 och titta på en riktigt rysare! Jag kommer nog bli hörselskadad. Itman har nämligen en tendens att skrika ihjäl sig under skräckisar..Menmen, vad gör man inte för sin livspartner? Haha.

I nästa inlägg kommer shoooopping!
PS. Tack för era underbara kommentarer, det betyder mycket för mig ska ni veta :)


Bild från igår, i Leonels café..vi höll på och dö av skratt hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: