Gona

New stuff ♥

Kategori: Shopping

Inte lagt upp shöpping på ett bra tag så nu kommer allt på en o samma gång :)
Ska börja med och sätta ut priser & butik också eftersom det alltid är någon som frågar..


En glanskräm för kroppen typ..Fick testa den i kassan och huden blev helt skimrig och fin, dessutom luktade den himmelskt!

120 kr Åhléns.


Snygga och behövda (eftersom mina från DinSko suger..)
199kr H&M.


aah, mina favoriter ska självklart med i sommar!
Shampoo & Balsam: 95kr/styck
Inpackning(mitten): 125 kr
Åhléns.


Så himla söt!
98kr (rea) H&M.


Äntligen hittade jag mina kära leggings med dragkedja, ett baslinne var behövd.
Linne: 69kr
Leggins: 99kr
H&M.


Supercutie klänning.
149kr Gina Tricot.


Luktar himmelskt OCH har solskyddsfaktor! Ta hand om läpparna :)
39kr Grand Parfymeri.


Dag/natt-kräm, spännerna fick man med på köpet..

ca 295kr (rea) Grand Parfymeri.


Kärlek
ca 210kr Åhléns


My lovley lovley geekglasses!
Mamma tycker dock jag liknar Ugly Betty i dom hahaha..

250kr Topman (Topshops manavdelning)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: