Gona

Lovley Monday

Kategori: Allmänt

Tja babes!
Händer? Här händer inte så mycket faktist..sitter och messar medans jag lyssnar på nu fresch(inte freNsch, fresch haha) house music, så jäkla bra..på fredag blir det party med riktigt sköna peeps och jag känner mig redan taggad! Ska bli roligt, hoppas bara vi hamnar på en house-fest hihi :)
Idag har varit en ganska chill dag..Åkte in till stan och träffade Nina utanför Biopalatset, gick in och tog ut våra tickets och sen tog vi en lång promenad upp till avenyn till vårt nya favo-fik hehe där vi käkade och satt och tjötade i flera timmar, otroligt intressanta samtalsämnen HAHA..Jaja sen blev det en promenad till Heden där jag tog vagnen hem..
Här hemma blev det mest att jag chilla framför TVn men har även pluggat!
Tänkte hoppa in i duschen nu, börjar halv 1 imon så dt eee chiiiiill dee höhö ;D
Här kommer lite bilder..


Tårtorna jag gjorde igår..så jävla mumsiga!











Jag älskar Nina..hon är så skön.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: