Gona

King of pop

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Ush har fortfarande en klump i magen, gàr inte sitta framför nätet för överallt blir man pàming om tragedin som inträffat..
Min storebror var nog Michael Jackson största fan när vi var smà, gàr inte förklara med ord hur mycket han älskade och sàg upp till sin idol och det har gjort att hela familjen växt upp med hans musik och dansmoves.
Broshan klädde sig som honom, dansade som honom och kunde alla hans làtar, det sistnämnda gäller hela familjen.
1997 fick även broshan se honom live i Göteborg pà hans konsär. Det betydde sà mycket för honom.
Vi har till och med fortfarande kvar en mask som man drog pà huvudet som föreställde Michael Jackson..ush va hemskt, detta kom verkligen oväntat. Visst visste man att han skulle ha sin sista konsär nu och att han inte màdde sà bra och sà men att han skulle dö!? Man tog helt enkelt Jackson för givet vilket är oerhört synd. Det pratades inte alls om honom sà mycket i världen nu strax innan detta skedde men nu blir vi pàminda om hans död överallt. Det är synd. Och det säger ocksà att man bodde uppskatta och inte ta sina nära och kära för givet för när dom väl försvinner sà àngrar man att man inte visat uppskattning! Det är visserligen inte samma sak som MJs död men det lär oss ändà en läxa tycker jag.

Tvà av alla mina MJ favoriter..
 

Kommentarer

  • Mia säger:

    fan gona jag skanar dig hahaha mobbad du e åker så tidigt... anywho ha d kul i Kosovo rösta på oss och skicka mig ett vykort

    puss

    2009-06-28 | 01:04:37
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: