Gona

I still dream about you at nights

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Vaknade precis. Oh fan vilka underbara drömmar jag hade. Inte drömt sà fina drömmar pà evigheter. Blev dock ledsen när jag vakna och insàg att det bara var drömmar hehe..

Jag vaknade nyss och familjen har tydligen gàtt iväg för och köpa en cykel till lillebror, yeay, dà fàr jag làna hans sparkcykel och vi fàr gà pà vift i Genève idag!
Nu ska jag äta en stor frukost och sedan kolla vädret, om jag har tur sà gàr jag ner till stranden, annars blir det stan som vanligt! Saknar mina töntiga syskon :(

Juste..läser just nu boken En shopaholics bekännelser, jag sàg ju filmen för nàgra mànader sen och mina vänner som satt bredvid fràgade hela tiden "Känner du ocksà sà?", "är det likadant för dig?" bara för dom pàstàr att jag ocksà är en shopaholic haha men i filmen kände jag inte alls igen mig men i boken däremot..jävlar, jag kanske bodde kontrollera shoppandet lite trots allt..men det fàr bli efter sommarn! Den här sommaren fàr jag njuta och köpa allt jag har lust med för sen ska jag inte shoppa pà mànader, jag lovar

Ha en fin dag!

älskar texten, grymt bra làt!

Kommentarer

  • albaaa säger:

    där fick ja dig gona is in löööööööööööööve

    2009-06-26 | 00:01:42
  • GONA säger:

    SV: hahaha sluuuuta alb :p

    2009-06-26 | 01:01:16
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: